dissabte, 30 de novembre del 2024

CALENDARI D'ADVENT: 2 DE DESEMBRE!

 "BEN MACO I MACA ANIRÀS, AMB LA CAMISA QUE PORTARÀS I UNA ABRAÇADA A UN AMIC O AMIGA DONARÀS! 👚 

Per tant, dilluns día 2 hem de venir amb camisa!



MENJADOR+ACOLLIDES: EL CALENDARI D'ADVENT!

 Hem obert el calendari d'advent de l'Espai de Migdia!

Com ja sabeu, cada any al menjador juguem al calendari d'advent. En aquest cas, en un arbre de Nadal fet pels infants (un per menjador) hi han penjades boles de nadal, una per cada dia de desembre. 

Divendres vam obrir la primera (que correspon al día 2, dilluns) i.....a la propera emtrada del blog ho sabreu! Jijiji

Per cert, a les acollides també ho fem! Hem creat una xemeneia on hi han mitjons, un per dia, i cada cop que obrim un, ens trobarem una activitat per fer! (tallers de cuina, manualitats, jocs...)


dimecres, 27 de novembre del 2024

3r: EL ROBOT "PEPITO"!

 


Els nens i nenes de 3r no parem! L'altre día, alguns infants van dissenyar un robot en paper, i amb fragments d'aquests dissenyar, vam crear al "Pepito" (nom decidit entre tots i totes)!!

Amb materials reciclats com llaunes, cartró, paper, oueres...vam crear el nostre robot!! Un robot que hem penjat al menjador i que anirem vestint segons l'època de l'any (Nadal, carnestoltes, estiu..). Ha sigut genial fer-lo entre tots i totes!

Mireu, mireu!







dijous, 21 de novembre del 2024

I4: PARLEM DE L'ALIMENTACIÓ SALUDABLE!

 


Aprofitant el Día de l'Infant, els nens i nenes d'I4 van realitzar una activitat ben xula! L'accés a l'alimentació es un dret fonamental de tot ésser viu, però especialment Dels infants. Per aixó, els monis (la Mercé, el Roger i la Gloria) van realitzar una xerrada als infants sobre l'alimentació saludable i el malbaratament, d'una manera molt visual i maca.

Mireu, mireu!






3r: "CONNECTA DRETS"!

 


Els monis de 3r (Cristian, Pepi i Ainhoa) van preparar un joc genial per celebrar el Día de l'Infant amb els nens i nenes!

Van crear un CONNECTA 4 (EL CONNECTA DRETS) gegant, on els infants, per equips (vermell i groc) havien de posar les fitxes per connectar 4 del mateix color. Aquestes fitxes contenien DRETS essencials dels infants (dret a la identitat, a l'alimentació, a la vivenda, a jugar i divertir-se...), però...compte! Que algunes fitxes eren trampa! Com ara, el dret a anar al McDonalds, el dret a una pilota o el dret a unes bambes Nike. Si posaven una incorrecta, la fitxa canviava de color i es tornava de l'equip conrrari, súper emocionant!

Ha sigut genial! Divertit i han après molt d'una manera diferent, amb un joc tradicional de taula on han pogut participar tots i totes a la vegadea que han pogut aprendre quins drets tenen com a infants. ENTRE TOTS I TOTES CONTINUAREM TREBALLANT PER GARANTIR ELS DRETS DELS INFANTS!!!

Mireu, mireu les fotos!











DIA DE L'INFANT: MENÚ ESPECIAL!


 Ahir, 20 de noviembre, vam celebrar el Día de l'Infant! Per això, alguns cursos van realitzar algunos activitats i a més...van tenir dinar especial!

Ara ja fa unes setmanes, cada curs decidía quin menú volia dinar, i el més votat, era el que van menjar ahir.

MENÚ A

Pasta carbonara

Escalopa de vedella

Flan o crep de chocolate

MENÚ B

Crema de verduras

Pizza

Flan o crep d chocolate

El més votat va ser el menú A, i ho van gaudir a tope!

En les próximes entrades us ensenyarem que van fer alguna cursos com I4 o 3r per celebrar un dia tant especial!

dissabte, 2 de novembre del 2024

3r: CELEBREM CASTAWEEN!

 


Alguns nens i nenes de 3r, durant una dies, han estat creant una collarets de castanyes per regalar als infants d'I3, i un cop acabats...els hi van portar a l'aula i els hi van posar ells mateixos!

Estaven molts contents de poder regalar-lis!

A més, tots els nenes i nenes que han volgut fer una manualitat de Castaween, l'han fet al llarg d'aquests dies. Amb pals de polo, un imán,colors i molta imaginació, havien de crear alguna cosa relacionada amb la Castanyada o el Halloween. 

Mireu, mireu!








4t: OBRA DE TEATRE DE LA CASTANYERA!

 


Els nens i nenes de 4t han fet una petita obra de teatre als infants d'intantil, 1r, 2n i 3r!!

Val a dir que porten dies preparant l'obra, i els hi ha quedat genial!!! Les castanyetes han perdut les castanyes...i ara qué??

Els infants s'ho han passat genial i les nenes de 4t que han realitzant l'obra, ho han fet taaaaaant bé!!!

Mireu, mireu!